Politică de rambursări și returnări
Desi avem un numar mare de clienti satisfacuti, lucru reflectat si in review-uri pe toate canalele si recenzii, prin cuvintele frumoase adresate la magazin atunci cand ne intalnim, pentru care va multumim si ne obliga sa continuam in acelasi fel, exista si situatia nedorita a unor retururi.
Am identificat aici mai multe posibilitati, pentru oricare alta necuprinsa, va rugam sa ne contactati prin mijloacele cunoscute, pentru rezolvarea situatiei in cel mai scurt timp posibil si intoarcerea dvs. catre zona de satisfactie, astfel:
- Motiv necomunicat
Fara a motiva, cumparatorul poate returna produsele achizitionate de la distanta, fara costuri suplimentare, in termen de 14 zile.
- Colet deteriorat
Indiferent de motivul pentru care coletul a fost deteriorat la transport si indiferent de gradul de deteriorare al acestuia ori tipul de produs comandat, daca acesta este neconform si clientul are orice nemultumire legata de aspectul coletului ori al produsului, Apinatura face toate demersurile necesare pentru retrimiterea coletului si inlocuirea produselor in cel mai scurt timp, fara niciun cost suplimentar al clientului. In situatia in care clientul renunta la comanda si nu mai doreste retrimiterea coletului si repetarea livrarii, Apinatura primeste coletul retur si restituie suma platita de catre client. Acest lucru este posibil chiar si in cazul platii cu cardul pe site, prin stornarea platii.
- Date neconforme / intarzieri in livrare
Atunci cand datele expedierii sunt neconforme, respectiv adresa sau numarul de telefon, Apinatura va face modificarile necesare in sistemul firmei de curierat, imediat ce situatia este identificata. In acest caz, livrarea poate suferi o mica intarziere. In functie de decizia clientului, comanda poate fi expediata in continuare sau poate fi anulata si coletul returnat. De aceea recomandam intotdeauna completarea cu atentie, cat mai corect si detaliat, a datelor de livrare si recitirea acestora pentru verificare, inainte de trimiterea comenzii.
- Produse neconforme
Atunci cand produsele noastre nu intrunesc asteptarile dumneavoastra, nu este nicio problema, ne pare rau pentru timpul pierdut comandand si asteptand. Ne straduim sa mentinem informatiile despre produsele noastre, prezentate pe site, cu descrieri, date tehnice si imagini, cu o acuratete cat mai mare. De asemenea, ne puteti solicita inainte de trimiterea comenzii, cand aveti unele indoieli sau sunt produse mai deosebite, mai rare, mai sensibile ori cu dimensiuni mai speciale, solicitari pe numarul de WhatsApp 0744770505, inainte de expedierea sau lansarea comenzii. Putem trimite fotografii sau videoclipuri cu aceste produse speciale, le putem descrie intr-o discutie telefonica, ne putem sfatui atunci cand exista asemenea indoieli. Cu toate acestea, atunci cand produsele nu corespund sau nu sunt ceea ce v-ati asteptat, ele pot fi returnate fara costuri suplimentare sau motivari. Apinatura rezolva toate aceste situatii cu solicitudine, in cel mai scurt timp.
- Marimi nepotrivite
Atunci cand masurile nu corespund, de exemplu la articolele de imbracaminte, ele pot fi inlocuite in cel mai scurt timp cu marimi mai mici sau mai mari, dupa caz. Daca acest lucru nu este posibil, suma platita va fi restituita cumparatorului.
- Parcela incompleta
Atunci cand expedierea este alcatuita din mai multe colete si nu ajung toate in acelasi moment, clientul este sfatuit sa refuze livrarea partiala. Apinatura va face demersurile necesare pentru identificarea coletelor, alcatuirea lor intr-o singura parcela si livrarea lor unitara, intr-o singura expeditie.
Indiferent de natura situatiei, asa cum am facut-o de-a lungul anilor incercand sa ne perfectionam si sa invatam din greseli, pentru a evita orice neplacere, timp pierdut si costuri, suntem aici pentru a remedia orice problema care poate aparea, in cel mai scurt timp, cu deplina solicitudine, pe toate canalele disponibile: telefon, mail, in magazine.
Satisfactia dumneavoastra este lucrul cel mai de pret pentru noi si acesta va dainui peste timp.
Cu drag,
Apinatura!